Társasházkezelés


Eredményességünk 10 pillére

  1. Tudás és Tapasztalat: A Társasházak üzemeltetése és hatékony működtetése terén szerzett szakmai tudással és tapasztalattal rendelkezünk, mely GARANCIA a tulajdonosok számára.   
  2. Jogi és Szabályozási Ismeretek: Naprakészek vagyunk a helyi jogszabályokban és a társasházakra vonatkozó törvényi előírásokban. Ennek köszönhetően az általunk képviselt Társasházak megfelelnek a szigorú követelményeknek és elkerülhetik a jogi problémákat.
  3. Hatékony Pénzügyi Kezelés: Tulajdonosi szemlélettel kezeljük a közös költségeket, figyelünk a költségvetésre és a pénzügyi tervezésre, és gondoskodunk arról, hogy a Tulajdonosok-lakók pénzügyi érdekei védve legyenek.
  4. Kommunikáció: Kulcsfontosságú a számunkra, mely hozzájárul a sikeres Társasházkezeléshez.  Nyitottan állunk a lakók és a tulajdonosok felé. Időben és rendszeres tájékoztatást adunk a fontos eseményekről és döntésekről. Online felületen a Társasházat érintő ügyekben naprakész információt, pénzügyi tájékoztatást nyújtunk.
  5. Hibabejelentés és Szervizszolgáltatások:  Az egyik kiemelkedő szolgáltatásunk a hibabejelentés 0-24 órában történő fogadása. Tudjuk, hogy a problémák soha nem érkeznek kényelmes időpontban, és mi mindent megteszünk annak érdekében, hogy gyorsan és hatékonyan kezeljük azokat. A biztonság és a kényelem fontosak számunkra, és ezt az elvet követjük minden egyes hibabejelentés során. ~ Minden kérés , prioritás ~
  6. Műszaki és Karbantartási Szolgáltatások: Gondoskodunk a társasház műszaki rendszerének és berendezéseinek karbantartásáról, valamint hatékonyan kezeljük a műszaki problémákat és javításokat. Gyors intézkedésünket, Partnereink által a hét minden napján, 0-24 órában rendelkezésre álló, megbízható szakembergárda is GARANTÁLJA!
  7. Kapcsolattartás Közüzemi Szolgáltatókkal: Eredményességünk a személyes kapcsolattartásban, az Önkormányzatokkal és a szolgáltatókkal való jó kapcsolat kialakításában rejlik, ezáltal tudjuk biztosítani a stabil és gazdaságos közüzemi ellátást.
  8. Dokumentáció és Jogszabályi Követelmények Betartása: A társasházkezelőnek gondoskodnia kell a szükséges dokumentáció vezetéséről és betartásáról, beleértve az alapító okiratot, szervezeti és működési szabályzatot stb. Társasházkezelői feladatokat a 2003 évi CXXXlll. Társasházi Törvény alapján a Társasház Szervezeti és Működési Szabályzatában rögzítettek szerint, a tulajdonosi közösség által felruházott hatás és illetőségi körrel, a jogszabályoknak megfelelő módon látjuk el.
  9. Gazdálkodási Tanácsadás: Segítünk a gazdálkodás terén, költségcsökkentési javaslatokat és a hatékony gazdálkodási terveket készítünk.  A társasházak állagjavító és tervszerű felújításai összetett munkát igényelnek, amelyek jelentős mértékben befolyásolják a készpénzgazdálkodást. Miután a társasház közössége elhatározta a felújításokat, mi kellő gondossággal feltérképezzük a lehetőségeket, és a legjobb ár-érték arány elérése céljából versenyeztetjük meg a kijelölt vállalkozókat.
  10. Közösségépítés: Kiemelkedő a szerepünk a közösségépítésben, mivel segíthetünk a lakók közötti kapcsolatok erősítésében, ami elősegítheti a társasház közösségének fejlődését.

Feladataink – Szolgáltatásaink

  1. Jogi és Adminisztratív Feladatok:
    • Alapító okirat és szervezeti és működési szabályzat elkészítése és módosítása.
    • Földhivatali ügyintézés és bejegyzés.
    • Közgyűlések összehívása, megtartása és jegyzőkönyvek készítése.
    • Közgyűlési határozatok és dokumentumok hivatalos közzététele.
    • Közgyűlések és tulajdonosok nyilvántartása.
  2. Pénzügyi Feladatok:
    • Közös költség kezelése és beszedése.
    • Pénzügyi tervezés és költségvetés készítése.
    • Adóügyintézés és bevallások benyújtása.
    • Bankszámla kezelése és tranzakciók végrehajtása.
  3. Közüzemi és Szolgáltatói Kapcsolattartás:
    • Közüzemi szolgáltatók felkeresése, szerződéskötések és adatmódosítások kezelése.
    • Szolgáltatói számlák és díjak ellenőrzése és nyilvántartása.
  4. Műszaki és Karbantartási Feladatok:
    • Műszaki bejárások és felmérések végrehajtása.
    • Karbantartás és javítások szervezése és ellenőrzése.
    • Épületbiztosítás és egyéb szerződések kezelése.
  5. Kommunikáció és Kapcsolattartás:
    • Lakókkal és tulajdonosokkal való aktív kommunikáció.
    • Panaszok és hibabejelentések fogadása és kezelése.
    • Képviselés a bíróságok és hatóságok előtt.
  6. Dokumentáció és Adminisztráció:
    • A társasház dokumentációjának vezetése és rendszerezése.
    • Hivatalos levelezések és dokumentumok kezelése.
  7. Gazdálkodás és Számvitel:
    • Éves beszámoló készítése.
    • Gazdálkodási terv elkészítése és közgyűlés elé terjesztése.
    • Lakók közötti költségmegosztás számítása és kezelése.
  8. Kintlévőségek Kezelése, Hátralék Behajtása:
    • Fizetési felszólítások, fizetési meghagyások mellett a földhivatali jelzálog bejegyzések intézése.
    • Ügyvédi támogatás biztosítása.
  9. Hibabejelentés és Szervizszolgáltatások:
    • 0-24 órás hibabejelentési szolgáltatás nyújtása.
    • Gyors és hatékony hibaelhárítás szervezése.
  10. Biztosítás és Egyéb Pénzügyi Szolgáltatások:
    • Társasházi, egyéni és csoportos biztosítások kötése, kárrendezés.
    • Bejelentést követően hibaelhárítás.
  11. Kapcsolattartás Közösséggel:
    • A közösség építése és közösségi programok szervezése.
  12. Projektkezelés:
    • Az építési projektek és felújítások irányítása és ellenőrzése.
  13. Egyéb Szolgáltatások Nyújtása:
    • Takarító, Kertész biztosítása (heti, havi, alkalmi rendszerességgel)

Cégünk, a WEBHÁZMESTER könyvelő programot használja, mely alkalmas a legkülönfélébb riportok, kimutatások elkészítésére is, valamint a tulajdonosoknak egy külön felületen lehetővé teszi az egyenlegük, illetve a fontosabb társasházi információk elérését.

Cégünk, az új Társasházi törvény szigorításainak minden tekintetben megfelel, és szigorúan betartja az előírásokat.

Nagykanizsán és környékén állunk rendelkezésére,
hogy segítsünk a társasházának sikeres működésében.

Várjuk hívását, hogy személyre szabott megoldásokat találjunk az Ön igényeire.

Köszönjük, hogy felkereste weboldalunkat, és reméljük, hogy hamarosan Önért dolgozhatunk.

Ha kérdése van vagy további információra van szüksége, kérem forduljon hozzám  bizalommal.


A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.